aysegulpolat121 benim bebeğimin de kalbinde parlaklık var detaylıdan önce kendi doktorum söylemişti ,ikili testimiz güzel çıkmıştı ama doktorum fetal dna önerdi fetal dna yaptırdım temiz çıktı çok şükür 🙌🏻
Bende ilk duyduğumda çok üzülmüştüm fetal dna beni rahatlatmıştı ,genelde bebeklerde görülüyormuş gebeliğin ilerleyen zamanlarında geçiyor dediler .
Detaylıya gittim hala devam ediyordu parlaklık çok şükür başka bir bulgumuz yok 🌸
Takip edilmesi gerekilmiyor dediler ,herhangi bir problem olmadığını söylediler .
Gönlünüzü ferah tutun tüm bebekler sağlıklı doğsunlar inşallah 🌸🌸