Merhabalar,
Bebek hareket azlığını bence tavsiyelere bırakmayın, doktora gitseniz daha iyi olacak diye düşünüyorum. Doktorum çünkü bana günde en az 10 kez oynuyor olması lazım demişti, çok oynaması iyi ama az oynaması durumunda bekleme kontrol edelim diyor.
Bence gidin içiniz rahat etsin hem bebeği de görmüş olursunuz 😊 bişey yoktur ama olsun bilmekte fayda var