Sıvı akıntı zannediyordum başta baktım cok sıkışınca veya tuvaletten 5-6 dk sonra oluyor kızlar kokusuda idrar yani kaçırıyor olabilirmiyim.
19-22 haftalarda sıvı akıntı normalmiş zaten ve suan mantar tedavisi fitil kullanyorm ondan zannediyordm ama idrarmı kaçırıyorum acaba ya