Tgb_smh  kızlar ikili tarama testimde değerleri göremiyorum bkz.rapor yazıyor.Endişelenmeli miyim ? Çoğu kişide değerler gözüküyor nette baktıklarımda 🤦🏻♀️
Tazeanneveminikleri Tgb_smh benim de aynı böyle çıkmıştı ben de endişelenmiştim buraya post da açmıştım 🥹birçok kişide oluyor sanırım. Benimkisi riskli çıktı ama inşallah sizinkisi öyle değildir.
[silindi] Tgb_smh ben de rapor düzenlendi olarak görünüyordu her hastane bazı değerleri göstermiyor, doktor görebiliyor ben gittim doktor çıktısını vermişti
rozamomy Canım orada bir değer yazması zaten bi şey ifade etmiyor, rapor önemli. Endiselenecek bir durum yok
rozamomy Tgb_smh sıkıntı yapma hiç. Bazen sistemsel bile hatalar oluyor tahlil sonuçları daha geç yaziliyo falan. Ama dediğim gibi zaten orada yazan değer de bi şey ifade etmiyo rapor lazım