Basergunbusra
Kizlar 14.haftaya girdimmm bu aralar basim cok agriuor bu normalmi Arada parol iciyirimmmm
Depresif_polyanna
Evet normal canım. benim de ara ara oluyor artan kan miktarı ve hormonlar yuzunden.
sapkaciLeyla
Bende de 11 . Haftalar da başlamıştı 19 da yavaş yavaş geçmeye başladı ama ne baş ağrısıydi 😳
GmysRmzn
Normal cnm 🙏 haftalardir bende oyleyim