Aslaaa yitirmemelisin ilk gebeliğimde aynı sorunu yaşadım 7 haftalıktı çok hafif kan gelmişti kalp atışıda yoktu kürtajla alalım dedi 2 farklı doktor ben 1 hafta daha bekledim başka doktora gittim çok şükür kalp atışını duyduk ve şuan 4,5 yaşında umudunuzu yitirmeyin ve tek doktorla kalmayın ♥️