Nidaveuras yeni gördüm kusura bakmayın 25mm atıldı benim hunileşme yoktu şimdi evde dinleniyorum 15gün de bir kontrolüm var gece 2progestan kullanıyorum 200mg haftada bir progestan iğnem var magnezyum +innate+ canberry özlü probiyotik kullanıyorum bella women diye ara ara agrılarım oluyor akıntım oluyor doktorum normal diyor 15gğnde bir enfeksiyon degerlerime bakılıyor bide bende doktorum artı olarak pessar halka taktı benim ilk gebeliğim ikiz 20haftada kaybım var o yüzden bütün tedbirleri almaya çalışıyoruz bide evde sürekli yatıştayım lavabo yemek harici kalkmıyorum en azından 28 haftayı bulana kadar yatıcam