Serap09 haftanız serklaja uygun korkmayın inşallah. Belkide serklajla bebeginizi sağlıcakla vaktinde kucağınıza alacaksınız burda bi çok arkadasta var serklaj. Bende yok ama bende gebeligimi öğrendiğimden beri istirahat halindeyim başta dusuk riski sonra erken doğum riski şu 1 2 haftadır hareket etmeye başladım sadece. Dualarım sizinle🌸🤲