zgeDenizKaramanAtmaca Kızlar tahminlerinizz var mı ?[https://mutluresim.com/images/2024/10/02/1CSleQ.jpg](https://)
zgeDenizKaramanAtmaca Tugceaker evet yüz üstüydüüü 😍 başka tahmini olan var mı ? 13+3 gnlük doktor çok erken görmek için dedi
Tugceaker ismihanpolat erkek gibi hissettim ama 9 haftalık falan atarsan en azından bunundan kemik gelişiminden tahmin edebiliriz
mmedinestlms zgeDenizKaramanAtmaca ben ilk gebeliği mi 13+3 de öğrenmiştim devletteki doktorlar erken diyor 16 haftaya kadar net bir şey demek istemiyorlar ben özelde öğrenmiştim şuan 12+1 haftaya allah nasip ederse öğreneceğim buradakilere sordum kız dediler bir kaç kişi erkek dedi ama ben kız hissediyorum
Tugceaker zgeDenizKaramanAtmaca aynen nubunu dalanda göremiyorum hislerimle tahmin yürüttüm ama başka yok mu öncekilerden