anneolmayolunda59 Kızlar elimde ovülasyon testi vardı bi bakıyım dedim böyle çıktı 24 Eylül yumurtlama oldu yumurtam o gün çatlamıştı programa göre regle 3 gün var
zlemceylan anneolmayolunda59 çok silik çıkmış canım ama belli olmaz gebelik testini adet gününde yaparsan
zlemceylan anneolmayolunda59 test silik olduğunda lh seviyesi düşük oluyor yani genelde burada gördüklerimde gebelik olduğunda ovulasyon testi de bazılarında iki çizgi de koyu oluyor onun için dedim canım 🥰
zey-nep11 anneolmayolunda59 kuzum bende ovulosynla oğrendım ama t çizgisi cok koyu ckması gerek gebelık olması için senınki normal lh hormonu. Bak resm atıcam sana ben böyle oğrendm gebelıgımı ovulasyonla br dk
rozamomy Bu test sonucu yumurtlama döneminde değilsiniz demek. Yani yumurta çatlayacak kadar büyük değil demek. Önceden çatlamış olabilir zaten reglinize de az kalmış böyle çıkması normal