Rosemihra İlk aylar bulantım oluyordu . Sonra geçmişti 2 hafta rahat ettim derken tekrar başladı . Hamilelğim tüp bebekle oldu . Sevineyim mi sızlanayamım mı anlayamadım hep bi hastane hep bir serum yiyorum haftada 1 muhakkak. Normal günüm nadir . Böyle olan var mı ? Mide bulantı hapı ben de işe yaramıyor o da mide mi bulandırıyor 😭
eills Rosemihra ben 6. Ayda bıraktım hapı allahtan krsiyordu bulantıyı. Şimdi 7. Aydayım ara ara bulanıyo mide sıkıştığından
Yildizs1907 Rosemihra az daha dayan canım benim 4 buçuk ayım zehir gibi geçti 22.haftaya kadar kustum şimdi 25 haftalık olucam 3 haftadır kusmuyorum gayet iyiyim belki sende de geçer inşallah benim kadar berbat geçiren yoktur vardır da ama şuan seni çok iyi anlıyorum az daha sabır çünkü ne yaparsan yap geçmiyor temiz hava almaya çalış sürekli Allah yardımcımız olsun canım bu zamanlar anca sabırla geçiyor 🥹
Tugceaker Rosemihra 18 haftalık hamileyim ara ara oluyo bide öksürürkende bi mide bulantısı bi öğürme geliyo
Rosemihra Yildizs1907 ah canım :( çok zor gerçekten . Temiz hava demişsin bu soğukta camın önünde uzanıyorum şimdi açtım tamamen üstelik gribim . İnşallah benim de geçer :(((
Yildizs1907 Rosemihra geçer geçer canım ben hiç geçmeyecek sandım hamileliğim sanki hastalık haline gelmişti hayattan zevk alamayacak dereceye kadar geldim temiz hava az çok iyi gelir
Tugceaker Rosemihra valla sorma bide benm çocuklar hasta gripler bazen boğazıma gıcıklı bi öksürük geliyo daha kötü oluyorum
Esma-tsh15 Merhaba benim daha 4 haftalık gebeliğim var hiç mide bulantım yok, ilk gebeliğimde de olmamıştı boş gebelikten dolayı 10 haftalık düşük yaptım yine boş gebelik olmasından korkuyorum. Mide bulantısı olmaması normal mi?
Rosemihra Esma-tsh15 4 haftalıkken başlamadı ben de iyiydim 2. Aya girdiğimde yavaştan başladı . İnşallah değildir Allahın izniyle
DenizBatus Rosemihra bende 22ci haftadayim 4 gün oldu ilacı bırakalı hala bazı kokular yemekler bilandiriyor herşey yiyemiyorum zamanla azalır insAllah sizinde sabredin
Mom168 Rosemihra 21.haftamdayım hala devam ediyor. 16.haftamda 3-4 gün çok iyiydim bitti şükür dedim ama tekrar başladı ve ilaçlarda fayda etmiyor bende içmiyorum