anneolmayolunda59 Kızlar ovülsayon testiyle gebelik çıkıyomu bi yerde okudum şimdi ovülasyon testiyle hamile olduklarını öğreniyorlar
Tgbashnn anneolmayolunda59 merhaba ben gebelik testi yapmıştım silik çıkmıştı o an başka test olmayınca ovülasyon denedim hemen koyu çıkmıştı
Kocamanailem_ anneolmayolunda59 ben 2 hamileliğimi de ovülasyon testi ile öğrenmiştim. Son hamileliğimi bir süre denemiştik olmuyordu ovülasyon testi yapmıştım hep pik çıkıyordu gebelik testi yaptım pozitif çıktı. Kan verdim 318 çıkmıştı
Nur67 anneolmayolunda59 bunda çıkmaz ya genelde adet gününde felan belli olur hamilelik varsa da ikidi aynı koyulukta çıkıyormuş bazen de çıkmayabilir
Ayshababy anneolmayolunda59 canım ben yaptim gebelik testinten önce benim çok koyuydu pikten daha koyuydu bu çok silik
Nur67 anneolmayolunda59 evet 6 eylülde regl olmustum 22sinde yumurtlama 24ünde çatlama gördüm ama benim ağrım var ya büyük ihtimalle adet olucam bi kaç güne
hulya98 anneolmayolunda59 canım bak bu ilk gebeliğimde yaptığımm ovülasyon testi aşağıda da beta var, bu şekilde kopkoyu çıkıyor ovülasyon testi gebelikte
zey-nep11 Nur67 adet gunu yaptım öylesine şokkkk oldum gebelık yaptım cıktı ıkı kan verdim 3 bın cktı öyle kuzum. İnşallah adetın gecınce ogrenırsın sende inş vardır🙈
zey-nep11 Tgbashnn evet kalp duyduk bugun 8. Haftasında ddi Allah ısteyen herkese nasip eylesin herkese kolaylıkla versin🤲🏻