Brconr benim ilk gebeliğimde 5. Haftadaydım ilk gittiğim doktor keseyi göremedi kesin görünmesi gerekiyordu filan dedi sonra aynı gün cihazı iyi olan bir perinatoga gittim ve direkt gördü hem doktorla hem de cihazla ilgili de olabilir geç döllenme de olabilir biraz beklemekte gerekirse cihazı iyi olan bir perinatolog a gitmekte fayda var