Kızlar daha önce hiç fitil kullanmadığım için daha önce deneyimleyen vardır belki aranızda diye yazıyorum. Düşük riskinden dolayı vajinal fitil kullanıyorum 5. Gün bugün sabah akşam olarak kullanıyorum bugün vajinaya yerleştirirken haznenin içinin şiştigini fark ettim vajina içine fitili rahat bir şekilde yerleştirilen bugün biraz zorlandım bu durum normal mi yoksa yan etki mi doktor randevuma da 10 gün var danışamıyorum da doktoruma anlayanınız varsa bilgi verebilir mi