Kızlar selam, 35 haftalık hamileyim 4 gün önce uyandığımda göğsümden açık kahverengi bi damla sıvı akıyordu sonra aşırı sızlamaya başladı ve kahverengi yeri taş gibiydi sadece sol göğsüm. Aşağıya fotoğraf ekliyorum bu sabah böyle uyandım hala çok sızlıyor göğsüm süt mü ne bu yada gelmesi normal mi yaşayan var mı? Hiç uyarmadım göğüslerimi. Bu arada düzensiz sancılarım var doğum belirtisi demeyin düşüp bayılırım 🥲