Krmn_A28 yavrum ben 2 doğum yaptım ikisine de baktırmadım… bunda da doktor ikna etti bir problem varsa detaylı bakılırsın dedi kabul ettim kanı verdim, sonuç almaya gittim doktor direk karından su alma işleminden bahsetmeye başladı.. Bi dondum bir korktum bir problem mi var dedim… dedi ki yok testler temiz çıktı dedi e o zaman neden bana bu işlemler hakkında bilgi veriyorsunuz dedim . (33 yaşındayım) dedi ki 30 yaş üstü olduğunuz için risk grubundasınız… yahu zaten insanlar 30 yaşında anca evleniyor okul iş hayatı derken .. önce evlense bile 30 yaşından sonra 2. 3. Doğumunu gerçekleştiren anneler var o zaman ortalık down sendromlu çocuk kaynardı.. ben testleri reddedip çıktım oradan her türlü çocuk benim çocuğum yalan yanlış bilgilerle gebeliğimi kendime zehir edemem.. çevremde o kadar var ki Down denilip sağlıklı Doğan … üstelik doktor diyor ki önermiyorum doğruluk payı %100 değil ama ben önermek zorundayım diyor.. yani aslında yaptırma diyor resmen. Ultrasonda ense kalınlığı normal deniliyor test temiz çıkıyor eee sen 30 yaş üstüsün yok yaa