mervedmrcn ilk hamileliğimde 28 kilo almıştım. Hiç midem bulanmamıştı hemen şişmeye başlamıştım. Hamur işi, şeker, paketli gıda hiçbirini yememiştim üstelik. Bunda şişmem umarım 😂 ayağıma 2 numara büyük terlik anca girerdi. Ayakkabı giymeye aylar sonra başladım o da asla eski numaram değil.