Muallime15 Kızlar merhabalar 18. Haftamızdayiz 2 gündür alt karın bölgesinde şişkinlik ve çok afedersiniz gaz problemim var🙈🙈 Önceki haftalarda bu kadar yoğun değildi normal mi sizce aynı durumda olan varsa önerinizi alabilirim
Melike1001 Muallime15 ben 6 7. Haftadan beri yaşıyorum şuan 10+ dayız doktorum şişlik ve gaz probleminden dolayı magnezyum önerdi bebeği karın ultrosununda göremiyordum o kadar fazlaydı yani şuan biraz daha rahatım