Klbk35 Kızlar dun gece de yazdım kasık agrılarım var diye bgn aynı oldu şimdi gittim acile 33 +6 haftalığız catı muyanesi yapıldı 1 cm acılman var dediler bekliyorum erken doğum olur dediler cok korkuyorum allahım hepimizin yavrularını sag sağlım kucagımıza almayı nasip etsin
Gulcag Klbk35 canım bol bol dinlen 1 cm açılmayla baya bekleyen var kilosu iyise çok korkma doğum dediler diye kendini şartlama stres yapma inşallah bir kaç hafta daha bekler bebişin 🙏🏻