Ceren_3333 Arkadaşlar İzmir’de yaşıyorum normal doğum düşünüyorum, önerebileceğiniz doktor veya hastane varmı? Özel olursa sevinirim
Azra8Engin Ceren_3333 medicalpark izmir hastanesi Kahramanlarda su hospital’di. Medicalpark izmir hastanesi oldu. Dr murat ishakoglu. Normal dogumcu bir doktor. Bebek veya anne için risk görmediği takdirde normal doğum isteyen biri.
Ftmnnr Ceren_3333 egepoldeki bütün kadın doğum doktorları herkes çok memnun bende oraya gidiyorum bende memnunum ilgileri çok güzel
Cicianne55 Ceren_3333 Egepol’deki herhangi bir doktor. Doktorları çok iyi ben doğumumu Egepol’de yaptım Gökalp Bey ile. Çocuk doktoru Bülent Bey de gayet iyi, bugüne kadar söylediği her şeyi yaptım ve gerçekten bebekle ilgili hiç sıkıntım olmadı çok şükür (kimisi o doktordan memnun kalmadığı için bunu söyleme gereği duyuyorum) ben sezeryan oldum gerçi çünkü benim açılmam, sancım vs olmadı ve bebeğin günü geçiyordu. Alttan dikiş olacağına sezeryan tercih etmek zorunda kaldım. Yoksa son ana kadar normal doğum için bekledik.
Azra8Engin Ceren_3333 çok iyi. Abi gibi baba gibii arkadaş gibi. Sana gosterdigi ilgiyi eşine de gösteriyor. Onun fikrini alır halini hatırını sorar oturur sohbet eder
Ceren_3333 Azra8Engin tavsiyen için çok teşekkür ederim, ben bi randevu alıp gidip bakayım olursa devam ederim🥰
Ceren_3333 Azra8Engin sizin tavsiyenizle baya araştırdım doktorun yorumları muhteşemdi. (Murat ishakoğlu) Bende yarın sabaha randevu oluşturdum gideceğiz, çok merak ediyorum 🌸🙏🏻🥰
fatmakymz Ahmet Güler, Çınarlıda doğum yaptırıyor. Muayenesi alsancak da. İlk hamileliğimde de ondaydım, normal doğum yaptım. Çok memnunum. Şuan 15 haftalık hamileyim, tekrar kendisine gidiyorum
Ceren_3333 fatmakymz Bende 15 haftalığım şuan, gittiğim doktor var fakat tamamen normal doğum destekleyen biri olsun istiyorum. O doktoru da değerlendiriyim bi teşekkür ederim 🌸
Azra8Engin Ceren_3333 ben once ki hastanesinden beri gidiyorum ilk gebeligimde de murat beyi tercih ettim. Murat beyden önce çok dr değiştirdim. Önce ki hastanesinin müdürü arkadasimizdi. Onun referansiyla gittik çok memnun kaldık. Doğumdan sonra hiç gidemedim. En uygun zamanda ziyaretine gitmeyi düşünüyorum. Gözünüz kapalı güvenin murat beye. 10 numara biri.
Ceren_3333 Azra8Engin İnşallah yorumunuz benim için çok önemliydi zaten bende o yüzden randevu aldım. Tek beklentim ilgisi ve normal doğum yanlısı olması, çoğu doktor yüzüne bile bakmıyor kontrol ediyor özel olduğu halde. Birde en başta hepsi normal doğum diyormuş son anda sezeryana alıyorlar. Çok arkadaşım öyleydi. Bende bunları yaşamak istemiyorum
Azra8Engin Ceren_3333 bana da normal dedi çatı muayenesine kadar. Çatı muayenesinde işler karıştı. İlle normal doğum dersen yaparız ama sıkıntı yaşayabiliriz hem kendin için hem bebek için dedi. İyi kiii sezaryen demişiz normal deseydim bebeğimi riske atacaktım. Ama yorumlarına bende bakmıştım normal doğum yapan birçok anne var murat beyde. Sanmıyorum öyle birsey olacağını
Ceren_3333 Azra8Engin anladım.. işte o noktada güvenmek önemli doktora, bende ondan bahsediyorum bazıları o esnada riskli diyor tabii biz birşey anlamıyoruz, ne kadar doğru ne kadar yalan bilemiyoruz tek derdimiz sorunsuz olması.. bu yüzden uğraşıyorum, doktora güvenebilmek için.. sizin yardımınız için de çok teşekkür ederim gerçekten
Azra8Engin Ceren_3333 şöyle söyleyeyim Biz 39 haftaya kadar bekledik Eğer ki baştan sezeryan deseydi doktorumuz yani öyle yapmak isteseydi 39 haftaya kadar beklemezdi 37 38 dedi mi sezeryancılar alıyorum ameliyata Doğum sonrası Ben Murat Bey’e gidemedim kontrole şehir Hastanesi’ne randevu aldım Doktor Alaycı bir taburdan neden sezeryan oldun ki dedi İlk girişte. Anlattım çatı darlığı var bebeğim zayıftı vakum kullanılacaktı bebeğim riske girecekti pelvis kemiği olması gereken yerden aşağıdaydı diye Doktor Alaycı bir tavırla güldü geçti sonra anladı ki muayene de Evet gerçekten pelvis kemiğin aşağıdaymış ve çatın dar dedi
Ceren_3333 Azra8Engin evet anladım.. söylediğiniz de çok doğru bu arada daha erken sezeryana alabilirdi.. neyse ki sağ salim yavrunuza kavuşmuşsunuz.. benimde tek dileğim bu, hayırlısıyla bende yaşarım inşallah 😊
Yagmur223 Azra8Engin bende şehir Hastanesi’nde takipliyim sizin gittiginiz doktorun adı nedir merak ettim