_eda8 Benim karışık geçiyor. Çok bulantım vardı şimdi yeni yeni hafifledi. Ben çalışıyordum ama işim beni çok yoruyordu, ayakta çalışıyordum 10 saat. Bir de çok erken saatte işbaşı yapıyordum. Bende işten çıkmak durumunda kaldım. Evde durmak sıkıcı biraz. Doğuma kadar nasıl dayanırım bilemiyorum 🤦♀️😀