Peynirliborek Selam kızlar. Normalde 30 Eylülde adet olmam gerekiyordu gecikince dün önce erken gebelik testi yaptım iki çizgi çıktı sonra kan verdim beta hcg 304 çıktı. Değer sizce normal midir? Hamile miyimdir?
mlkkk Peynirliborek 5üstü hamilelik var evet hamilesiniz ilk değer iyi gibi önemli olan artışı ama siz 10gün bekleyin sonra doktora gidin o zman hem beta bakarlar hem de 3000 üstü kese gözükebilir.
Peynirliborek Hasrett76 peki bu değerle sizin bebeğiniz kaç haftalıktı ? Ben ilk bebeğimi öğrendiğimde beta hcg 2310 değerindeydi adetim de 2 gün gecikmişti şu an da durum aynı gibi ama değer bana düşük geldi o yüzden korktum :(
Selin-Merve @Peynirliborek 2 günde bir betahcg baktırman gerekiyor değer hep iki katı olucak ama şuan gebelik var hayırlı olsun sağlıklı ilerlemesi için kan vermeyi unutma ❤️
Gokturkmom_ Peynirliborek değerinizi kimseyle karşılaştırmayın bence ,daha artar zaten ve herkesten herkese değişiyor bebeği bile kimi 5. Haftada görüyor kimi 8.Haftada
Hasrett76 Peynirliborek henüz kadın doğuma gitmedim. Reglim bir gün gecikmişti 12 çıktığı gün. Acil doktoru geç döllenme olduğunu söyledi
Gokturkmom_ Peynirliborek dediğim gibi herkeste farklı olan bi durum bu kıyaslama yapmamalısınız,değeriniz şuan iyi