Selam kızlaar nasılsınız aynı günde olan var mı 😊
Beklemedeyiz belirti falan olmuyor bende ikinci doğumum olacak ilkinde 40+1de suyum geldi suni sancıyla olmuştu insallah bunda kendi sancım gelir kolay açılmam olur 🤲🏻
Hepimizin kolay doğumları olsun insallah ❤️