Ase123 Kızlar geçen haftadan beri ara ara ama kötü bir mide ağrım var.Sanki midemi sıkıp bırakıyorlar.Çok acıyor.Yaşayan var mı ne iyi gelir?
NurZenkin Ase123 Bebiş buyudugu için bsski yapıyor mideye az az ve sık yemek yedim bir de soğuk süt iyi geldi bana.He bir de salçalı,baharatlı yemek hamur işi felsn akşam tüketme benim midem ağzıma gelirdi sürekli çok zorlandım
Ase123 NurZenkin dikkat edicem.Doktorda normal dedi ama çözüm arıyorum.Ne zaman ağrıyacağı belli olmuyor gerçekten
NurZenkin Ase123 insAllah hemen geçer benim 3 4 gün sonra geçmişti.Olmadi bı mide ilacı yazdirabilirsin .
Serbet Bende 30+5 teyim . Şu bir haftadır nasıl mide ağrısı krampı çekiyorum doktor ilaç yazdı rahatladım bugün ağrımadı
EzgiTrh Serbet ne ilacı yazdı acaba bendede aynı şikayet var sabahtan beri kıvranıyorum sab simlex yazmıştı bana işe yaramıyor
Serbet EzgiTrh ilaç ismi vermek istemem ama mide koruyucu tarzında bi ilaç verdi ağrıyınca içiyorum aile hekimim içme dedi ağrıyınca gaviscon iç daha güvenli dedi ama geçirmiyor o mide koruyucu daha rahatlatıyor
0619 benimkinde de böyle ara ara hani bebek ayağını itekler ya öyle bisey oluyor tam ayağa kalkarken filan oysa daha 20 haftaligim orada böyle sislik var gibi
EzgiTrh Serbet bende doktora gittim mide kramplarımdan sonra kaşınmaya başladım baya doktor ilaç verdi safra asidimi ölçtüler şuan için düzeldim gibi şükür
acmznu benimde aynı 29. haftada basladı 30 a gireceğim mide ağrım baslası 5 6 gundur öğlen oluyor 1 2 saat sürüyor magnezym verdi ama pek etki etmedi cok can sıkıcı napsam geçmiyor midem taş gibi sanki