37+3 deyim 37+1 de şiddetli mide agrım oldu sırtıma vuran bi agrı doktora gittim reflüdür diye gaviscon verdi gecmezse yatıs dedi bebek zaten cok uzun zamndır baya asagıdaydı erken gelcek bu diyodu doktor bu sabah da aynı adet agrısı gibi belimdem kasık karnıma agrı girmeye basladı dogum olur mu acaba. 2. Gebelik bu ama ilki sezeryan ve 41+4 de artk gelmeyince bebek zorunlu sezeryan yapıldı sancı su gelmesi vs Bilmiyorm nasıl oluyo rahat bi hamilelik dogum gecirmiştim. Bu sefer baya agrılı gecti son zamanlar.