cansu_dgn çiçeğim 2 çocuğuma pikten sonraki gün yani çatladıgı gün değerlendirebildim ikiside o şekilde hamile kaldım ama 3.bebişim o kadar yorulmuştum ki tüplerin kapalı bi daha çocuğun olmaz denildiği ay yani temmuzda tam pik yaptıgı gün değerlendirdim zerre umudum yokmu moralsizlikle ve o şekilde hamile kalmışım 9 haftalığız 😍