Sushii Kızlar selam , ilk defa kan aldırdım beta değerim 243 çıktı. 4 haftalığım normal mi değer ? Bir daha kan vermeme gerek var mı
ezooezz Sushii iki gün sonra tekrar ken verip artışa bakmanız lazım %60 oranında ya da iki katı kadar artarsa sağlıklı gebeliktir. Kaç haftalık olduğu da son adet tarihinize göre hesaplanır beta ile değil. Daha düşük değer ile öğrenenler de var daha yüksek de o o kadar önemli değil. Hayırlı olsun 🌸