Gozdeeerss Zeydo gerçekten neden 5. Gunu yapmadı 5. Gun embriyosu en kaliteli olandir okadar para veriyoruz sonucta gelsinler bi zahmet pazar
Zeydo Gozdeeerss bizim hiç umudumuz yoktu embriyo oluşacağına dair 5 tane kaldı 4.gün transfer dediklerinde sevinçten hiç düşünmedik bile neden 5 değil diye sormayı 😞😞
Nursemom0857 Zeydo en güzel düşünce bu. Allah bekletiyorsa güzelleştiriyordur. Nasip etmeyecek birşeyi aklımıza düşürür mü hiç?
Duyguvv Zeydo ben 10 günde idrarda baktım iki çizgiydi ertesi gün kan verdim 234 çıktı değerim inşallah sizinde tutmuştur rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın
Asyanil Zeydo 6.günü bekletselerdi 4.gündem daha kaliteli olurdu Tabi onlar daha iyi bilirde dondurulmuş embriyolarınız kacıncı gün embriyosu onlardamı 4.gün canım
Gozdeeerss Zeydo haklisin ttlim ama masrafli bi süreç bende yasadim biliyorum 5 gune kadr dayanckmiydi embriyo ona göre koyarlardı yani bilemedim hangi hastane kaca yaptırdın cnim ilk denemn mi
Hamile41 Benimde 3. Gun embriyosuydu bence erken yaptirdin hemen uzme kendini 14. Gunu bekle tekrar yaptir bende 8. Gunde erken gebelik testi yapmistim cikmamisti kanida umutsuz verdim cok sukur varmis var olduguna sasirdigima agladim oğluşum cok sukur tutunmus digeri tutmadi 2 embriyo koyulmustu
Asyanil Zeydo rabbim hayırlısıyla en güzel şekilde sonuçlanmasını nasip etsin inşallah pazartesi haberlerini bekliyoruz🙏