Kızlar hamileliğim başından beri enfeksiyon var idrarımda da 28 çıkmıştı tek kullanımlık antibiyotik kullandım daha sonra su da içtim fazlasıyla tekrar test yaptırdım 21 gözüküyor hala enfeksiyon var 😪 ne yapmam lazım bu durumu yaşayan var mı ? Sürekli tuvalete çıkmaktan yoruldum artık 🥱