Azra1806 Arkadaşlar ben iki yıl önce safra kesesi ameliyatı oldum minik bir defekt kalmış şimdi sezeryan olucam doktorum iki dikiş atarım içten dedi fıtık ve sezeryan ameliyat ı olan varmı