Ben doğurdum darısı sizlere inşallah 38+5te doğum yaptım hastanede 1gece kaldık çok şükür doğum ve hastanede iyiydim güzel geçti eve gelince başım çok ağrımaya başladı spinal anestezi ile doğum yaptım büyük ihtimalle o yüzden 4günlğk olduk bile arada duygusallık basıyor insanı hiç bir şey için stres yapmayın bunlar normal şimdiden söylemek istedim size korkulacak bir durum yok doğum anında başınızı oynamatmyın ve de kendinizi sıkmayın bol bıl kahve tüketin