Ada3452 Sezaryen olanlar çok acıyor mu 33 haftaligim şimdiden eski dikislerim sızlıyor arada .. nasıl geçiyor sizin 🥹🤲
Muberra08 Ada3452 merhaba canım benimde 2. Sezeryanım 14 ay olacak arasında çok erken hamile kaldım ben dikişlerim acıyor ama 35+6 dayım ben belki de son haftalara girdim ondan ama ilk zamanlar kaşınıyor sadece korkma 🥹