Mrb hamisler. 33 haftamdayim 2. Sezeryanimi olucam 38 haftalık gibi ama sezeeyan dikislerim ağrıyor. Rahmim yirtilacak gibi hissediyorum. Böyle olan var mı gebelik ilerlerse yirtilma vs olur mu.. şuan iyiyiz 1 sene arayla . 2. Sezeryanimi olucam ins saglicakla olur.. rabbim yardım etsin herkese