Ben Ocak ayında 5 aylıkken bebeğimi kaybettim çok ağır influenza olmuştum enfeksiyondan kesen patladı suyum bitti özel doktorlara gittim perinatolog muayene etti ve bu bebek doğsa yaşayamaz hamilelik devam etse mutlaka engelli doğar en fazla 24. Haftaya kadar dayanır içerde dedi ve biz eşimle karar verdik suni sancıyla doğum gerçekleşti yaklaşık 3 4 saat yaşayabildi bebeğim şuanda yeniden hamileyim çok şükür ama eski günler aklıma geldikçe acaba beklesemiydim engelli olacağını bile bile doğursamıydım yaşar mıydı doktorlar yanılabilir mi psikolojik olarak kendimi çok sucluyorum başınıza gelen var mı