Hasret3449 dorugun_annesi1 geçmiş olsun canım benimde sol bacağım ağrıyor acaba nedendir ben daha doktora sormadım merak ediyorum sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimizi aminnn
dorugun_annesi1 Hasret3449 amin inşallah size de geçmiş olsun benimde daha çok sol bacağım ağrıyor kemiği sızlıyor geceleri. Bende bu kontrole gitmeye söyliceğim doktoruma
Htccndn Eylulunannesii Maşallah sağlıklı sıhhatli kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 36+4 bizimkide artık kucağıma almak istiyorum ☺️
Tugba9106 34+4 az kaldı 🤲 sezeryan 3.doğumum olacak . Haftaya Kontrölüm var büyük ihtimal doktorum gün verir .😍
Hasret3449 dorugun_annesi1 sağol canım sordum ben ödem şişme varmı dedi yok dedim magnezyum eksikliği olabilir sorun yok ilaç verdi öyle
Eylulunannesii dorugun_annesi1 ben mafoldum 3 gundur bugun doktordaydim bel fitigi varsa o yapiordur dedi magnezyum verdi. Bunu kullancan devamli dedi. Evet gercekten hamile kalmadan once bel fitigi baslangici var demisti doktor bana Allah yardimcimiz olsun 🤲