Sevuz Merhaba anneler. Sezaryen doğum için 8 şubatı beklerken 36. Haftada prensesim aceleci davranarak sancı ve kasılmaları yükseltince doktorumuz erken almak zorunda kaldı. 2. Doğumum ilk doğumum da sezaryendi. 2700 gr ve 49 santim olarak kucağıma aldım. Çok şükür küvöze girmedi. Emme sorunumuz var ama inşallah atlatıcaz.Herkese hayırlı doğumlar diliyorum 😇🙏
Deletedmom411 Sevuz Allah analı babalı büyütsün canım,dün konuşmuştuk çok sevindim kuvöze girmemesine :) inşallah benim bebişim de girmez sağlıkla gelir 🙏