acil doktorunuzla gorusun lutfen onemseyın benım 20+3 kanamasız hıc bırsey yokken hatta 3 hafta oncesınden gıdıyordu gayet saglıklıydı bı sabah dogum suyu geldı acil serklaj oldum ama enfeksıyona cevırdı hayati tehlike yasıyorsunuz cocugu tahlıye etmek zorundayız dedıler ce 55 gun once evladımı kaybettım dunyanın en buyuk acısı tarıfı mumkun degıl hukum kesın ve Allahtan olunca dıyecek sozum kuracak cumlem yok canım kızım son aksamında bı gun sankı karnım bıraz sert dedım eşime bı seveyım kızımı dedı karnımı sevdı konustu sankı o aksam babasıyla vedalastı cıgerparem suyu kalmadıgı halde hala kalbı atıyordu yasamak ıcın dırendı yavrum kurban olsun annesi yaradana 😢cıger acım cennet kusumu ben hastanedeyken babası defn ettı cok acı cokkk lutfen zaman kaybetmeyın derhal gıdın …. bızım ıkız gebelıktı dıger kardesı 10 haftalıkken kalbı durmustu ama kızım dirençli idi nasibı yokmus elbette ayrı bır konu Allahım kımseyı evladıyla ımtıhan etmesın cok zor cok acı 😢🤲