nurimsi hiç strese sokma kendini ağlayıp bebeği de üzme derim. Bende 40+4 de doğum yaptım. O zamana kadar ne sancı ne açılma vardı ne de bebeğim tam doğum kanalındaydı. 40+6 ya doktor gün verdi bebeğim gelmediği için bende suni sancı ile doğum yapacağım kaçış yok diye düşünmeye başladım. 40+4 de kızım için ikramlık yapıyorduk. 21.55 de birden sancım geldi kısa sürede geçti. İkinci sancı geldi dakika tutturdum 4 dakika da bir sancılarım geliyor. 22.55 de acile girdim açıklık kontrolü yapıldı 10 cmdi. Damar yolu açıldı 23.24 de bebeğim kucağımdaydı. Ben doğum içinde bir şey yapmadım üstelik yapıyordum geleceği yok bende bıraktım son hafta hep yattım. Rabbim ne zaman kararladı ise o zaman oluyor. Rabbim tez zamanda bebeğinizin kendi isteği ile gelmesini nasip etsin inşallah ❤️ bol bol dua edin