edis22 canım şöyle bende 40-45 günde bir oluyordum 45 güne kadar normal sayılıyor dedi doktor. Bebek düşünmeye başladığımız zaman doktora gittim bu sorun olur mu diye. Doktor alttan muayene yaptı. Yumurtalarımın fazla olduğunu söyledi ama sağlıklı her şey yolunda dedi. Bu da döngümğ uzatıyormuş. Ben tabi bir sonraki ay tekrardan adet 3. günü gittim hormon testi rica ettim. Yapıldı. Pcostan korkmuştum. Fakat değilmişim. Bu süreçte kıvırcık nane çayı kullandım döngğm uzun diye. Ovulasyon takibi de yaptım. 1 hafta erken gördüm yumurtlamayı. Geçen ay 3 gün kadar sürdü yumurtlama. Bu ay 1,5 gün sürdü 2. Gün akşamı çatlama oldu 🌸🥰