Benim ilk doğumunda bebek çok aşağıda olduğu için minicik kesmislerdi 10 cm belki daha az iki dikiş ucu kendini hissettiriyordu ama diğer dikişlerle sorun yoktu 10 gün içinde de düştü kendini sıcak tutmak ve korke giymek bol duş almak kesinlikle faydalı inşallah ikinci de kolay olur 🌸