Toprak46 aşılama konusunda bilgim yok ama ilk haftalarda yerleşme kanaması denilen kanama olur ve ağrı da olur bende de oldu 2-3 kez kanamam olmuştu ama çok şükür bişey olmadı hemen kötüyü düşünmeyin doktorunuz korkmana gerek yok demiş iyi düşünün iyi olsun bazı bebişler oluşur oluşmaz yaramazlık yapıyo diyelim 😊