Sizdenbirii1 Hanımlar 12. Haftadan sonra folik asit sonrası hangi multivitamini kullanıyorsunuz ama içinde folik asit olmaması lazım(çünkü 12. Haftada bırakılıyor devam etmek iyi değilmiş) omega 3 ve diğer vitaminlerin olması gerekiyor
myangelson Sizdenbirii1 ilk hamileliğimde pregnom kullanmıştım ama bunda devlette decavit verildi içinde OMEGA 3 yok cuma günü 2. Takip eden doktora gidip soracağım bakalım
Susulenka Sizdenbirii1 neden 12. Haftadan sonra folik asit iyi değilmiş benim doktorum profesör ve bana elenatal önerdi onun içinde de folik asit var tabii ki
Merveee_56 Sizdenbirii1 decavit verdi doktorum iyi li vermiş halsizlik gecti ufak bir oranda folik asit içeriyor bu arada
myangelson Susulenka direk folik asit formu kullanılmıyor genelde ilk 3 ayda verilenler değişiyor mesela ben direk folidoce kullandım, folat formu veriliyor genelde ama 13. Haftadan sonra değişti artık vitaminlere geçildi onların içinde de tabiki var folik asit ama ilk 3 aydaki gibi dozu yüksek olmuyor. Folik asit ile ilgili bir sıkıntı olmadığı sürece 12-13 haftalardan sonra kesiliyor.
Yasmncm Ocean mummy kullanıyorum kabızlık başlayınca vinalac olarak değiştirdi doktorum içinde folik asit var ve bu sorun degil
atarliFrida Sizdenbirii1 folik asit birakilmaz ben ilk hamile kaldim 12. Haftaya kadar decavit verdi doktorum proftu. Sonra ben daha dolu bi sey kullanmak istedim pregnacare plus kullanmaya başladım
Tuba-M55 Sizdenbirii1 İMOM kullandım.normalde her kış 2-3 kez hasta olan ben gebeliğim boyunca hasta olmadım. Ben faydasını gördüm. Tabii doktor tavsiyesi ile kullandım
Hka_hilal Sizdenbirii1 ben doktorumun tavsiyesiyle elenatal 2 kullanıyorum. Onun yanında da birçok vitamin kullanıyorum doktorumun verdiği. Bunlar; zentius d, d-colefor, duo balance bv cran, efa s-1200, magnezinc, gyno ferro sanol, assist kullanıyorum.
meltembadem Sizdenbirii1 Pregnacare Plus kullanmaya başladım doktorumun tavsiyesiyle. Tabletlerden bir tanesi multivitamin içerisinde günlük almamız gereken folik asit dozuda mevcut, diğer tablet omega-3
pembebiranneadayi meltembadem bunun emzirme dönemi olanı da var kesinlikle doğumdan sonra başlayın. Sütün kalitesini süper arttırıyor👌🏼
kubrabayraktarr 12ye kadar folıcus kullandım sonra bana decavit ve viafolic verdi 16 dan sonrada gyno ferro ekledi bunlara ek hala daha devam ediyorum 25 haftalığım