serapmusta Ayguness bizde an itibariyle son 14. Cuma günü kontrolümüz var ve muhtemelen Salı günü sezaryenle doğacak kızım. Ara ara sancılarım oluyor bir iki gündür ama çok hafif ve hemen geçiyor. Siz nasılsınız?
ezooezz birkizannesi21 yaa o kadar sıkıldım ki artık gelsin istiyorum ama ödüm kopuyor bir yandan da gerçekten ne hissedeceğimi bilmiyorummm. Ve sanırım nişanım geldi anlamadım sezaryen olacaktım ama erken de gelebilir sanki.
birkizannesi21 ezooezz benim 2. Gebeliğim birazda onun korkusu var:( Zorunlu sezeryan mi öyleyse hastaneye görün derim
ssibelata Son 14 ve zaman geçmiyor sanki 🤦🏻♀️ o kadar ağrılar sancılar arttı ki ben sonrasını düşünmeden artık doğsun istiyorum 🙈 insan görmediği bir şeyi özler mi? 😍
Ayguness ssibelata özler bacım ama ben korkuyorumda bir buçuk yaşında bebeğim de var ne olacak acaba :(
Edaakdemir21 Benimde son 13 normal doğum inşallah 13 e kalmadan bugün yarın gelir beyefendi artık çok yoruldum
gzm_42 Ayguness hem kavuşmak istiyorum hemde çok kaşıntım var gebelik koleztasi var onun geçmesi için karışık benim ya🥴