Semanurr0 C-Sarven Her gidişinde farklı bir doktora gidiyorsun 😊 aynı doktora randevu alamiyorsun maalesef bölümleri değişiyor sürekli zaten Ahmet’e randevu alıyorsun Ayşe çıkıyor yani öyle söyleyeyim genel olarak Bilkentin doktorları iyi ama 😊