Milaasss Kızlar nasıl gidiyor hamilelik ağrı var mı bende bıçak batmasına benzer ağrı var bir de yürürken ağrı oluyor ?
BurcuY Milaasss bende 23+2 günlüğüm benim de aynı karnıma ağrı saplanıo neden ki acaba bende doktoruma sormayı düşünüyodum🙄
biricigimbebegim Milaasss benimki de 23+4 Geçen gün çok şiddetli ağrıdı sanırım orda toplanmıştı çünkü kalp atışını hissediyordum ovaladım biraz kaçtı ☺️ ağrı geçti sonra
BurcuY Milaasss evet kuzu benimde iki gündür karnım aynı şekilde bıçak batması şeklinde oluo korkuyorum sebebini bilmeyince de
rabiagucer03 1.ci ihtimal üsütmüs olabilirsin 2.ci ihtimalde yavas yavas kemiklerin aciliyo o yizden agrilarin olabilir bu arada 28 haftaligiz bende yasamistim 😊