Serya3 bak canım hepinizi etiketleyemedim ama inşallah yazanlar görür 7 tane inciri bir tencereye al üzerine 0.50 ml su koy su hazır su olacak kapağını kapatın 20 dakika kaynat. Bir tenvereye de iki büyük havucu dilimle köy üzerine yina aynı şekilde 0.50ml su köy ve kapağını kapa 25 dakika kaynat sonra bu iki kürü süzgeçten geçirerek bir cam şişeye karıştır ılık lik hergun sabah akşam yatmadan bir bardak aç karnina iç bittikçe taze yap (bu saracoglunun tarifi ayrıca isteyenler YouTube bakabilir) ılık ılık içilecek 25 gün boyunca kullaninin inanin banabcok dua edersiniz