Storm Kizlar cok merak ediyorum benim gibi orak hucre anemisi hamis olanlar var mi ? Varsa sureciniz nasil ilerliyor ? Kan degisimi yapildimi birbirimizi aydinlatalim
Nly33 Storm bende merak ediyorm ya siz kaç haftaliksiniz aynı rahatsızlık bendede var ama kimseden bilgi alamadm
Storm Nly33 23. Haftadayim bir defa yapildi kan degisimi. Adanada yasiyorum siz kac haftaliksiniz nerdensiniz
Storm 23. Haftadayim bir defa yapildi kan degisimi. Adanada yasiyorum siz kac haftaliksiniz nerdensiniz
Nly33 Storm kanım düşük çıkıyor benim kan vermeyi düşünüyorlar ama ben çok korkuyorum size verildi mi hiç?
Nly33 Storm 16. Haftamdayım bende mersinde yaşıyorum çok arastrdm ya orak hücreli hamile kişi hiç denk gelemedim sizi görünce sormak istedim kan değişimi rahatlattimi sizi kaçıncı ayda yaptılar benimle paylaşırsanız sevinirim 😊
Storm Ben tasiyici degilim yalniz direk hastayim. Agrilarim oluyor kan degisimiyle kan verilmesi ayni sey degil. O yuzden siz rahatlikla kan almaniz gerekiyorsa alin. Benim bir taraftan vucudumdaki kan alinarak diger taraftan kan takviyesiyle oldu rahatlatti tabiki. Doguma dogru tekrar yapilacak onlem amacli. Siz tasiyicimisiniz ?
Nly33 Storm hayır bende hastasiyim ağrı krizlerim oluyor 6.ayda banada önerdiler kan değişimini ama mersinde yapilmiyormus clexanda kulanıyorum hamile kalmadan öncede hydrea kullanıyordum
Nly33 Storm allah şifa versin insallah hepimiz kucagimiza aliriz bebislerimizi saglikli bir sekilde 🙏🙏🙏
Nly33 Storm birsey daha sormak istiyorm kusura bakmayın endiselerimi en iyi siz anlarsınız test 2li yaptrdm ben sadece başka bise yapmadılar siz 3lu yaptırdınizmi🤔
Storm Gerek gormediler ama ben yaptirdim yinede 3'lu test ve detayli ultrasona girdim temiz cikti cok sukur. Bence sizde yaptirin mutlaka
Nly33 Storm 3lu testi gerek yok dediler 20 haftada ayrintiliya girecem inşallah suan olmadi ama çok.agir bi grip geciriorum ilaç kullanımından dolayı bi sknti olsa çıkardı heralde allah korusun en çok.ondan korkuyorm kan değişimi hangi hastane yaptı size?
Storm Evet bende hdrea kullaniyordum gebelikten once. Suan bende clexane 0.4 kullaniyorum. Siz kacinci ayinizdasiniz agri ataklariniz oluyor mu ?
Storm Baskent yuregirde benim hematologum ordmaya gidiyorum surekli. Bende gecenlerde enfeksiyon gecirdim bi kutu 1000 lik amoklovin kullandim sabah aksam . Azeltinde kullandim uc gunluk hatta suanda yine gribim kullaniyorum doktorum hicbi zarari olmaz dedi kadin dogumcumda baskentte . O yuzden rahatlikla kullanabilrsin eger antibiyotikse
Nly33 Storm çok geçmiş olsun insallah bebislerimizi kucagimiza alirz saglikla hersey unutulur.antibiyotigi bende soracam kullanım geçsin ya😊 bilgilenirdiniz tesekkur ederm tekrardan 🙏🙏