Fatmavural97 Benim 4 haftalık gebelikte ilk beta değeri 243 çıktı 2 gün sonra kan verince 3800 çıkmıştı. Çift yumurta ikizlerine hamileyim. Doktora sorduğum zaman betanın yüksek çıkması çoğul gebelik olduğunu söylemişti.