Gizemmm-61 Babası çocuğumuzun adını Özcan istiyormuş ölmüş amcasının ismi , bir türlü vazgeçiremedim . Yanına sen isim ekle diyor hevesimde kalmadı ama bu ay sonunda doğumum var . Mecbur seçicez
neanladinyurdagull Gizemmm-61 Asil isminden hoşlanmıyorum köpek ismi gibi.Yakın tanıdık olup ölen birinin ismini koymayı da uygun bulmuyorum şahsen.Özcan ege olabilir bence
MorKelebek54 Gizemmm-61 bu ara ege ismini cok begeniyorum valla cok guzel bi isim hemde sade agir gelmiyo kulağa ☺️
MorKelebek54 Gizemmm-61 gercketen oyle mesela kaan efe cok yakistiriyorum ben bi oglum daha olursa insallah ege koymak istiyorum cevremizde kaan isimli kisiler oldugu icin koyamam ☺️