TaleWind Önceliklr güzel dualar edin bırakabılmek için. İkinci tavsiyem sonsuza kadar bırakcakmış gibi düşünmeyin dogumdan sonra başlarım vs gibi düşünün. Tekrar başlayın diyr demiyorum ama komple hayatınızdan cıkarma düşüncesi de bırakmaya engel oluyor bence. Çünkü sigaradan önceki hayatınızı hatırlamıyorsunuz bile. Falancanın yengesi, teyzesi, komşusu içti cocugu cok saglıklı demeyin diyenlere de bakmayın vebale girmesin kimse böylr şeyler yazarak. Tatlı bir şey yediginde tepki veren bebeğine sigara da aynı şekilde ulaşıyor. Rabbim korusun tabii ki ama bir problem olsa sigaradan olmasa bile bunu asla bilemezsin ve vicdan azabı cekersin. Evde birinin içiyor olması da işi zorlaştırıyor mümkünse eşin ev dışında içsin balkon olur kapının önü olur en azından sizin ilk bırakma aşaması geçene kadar o şekilde içse cok iyi olur. Sonra zaten yanınızda biri de içse, evde paket paket sigara da bulsanız umrunuzda olmayacak. Nerden biliyorum cünkü ben de kullanan ve aşırı seven biriydim bu zıkkımı ve hiç bırakmayı düşünmüyordum. Şuan aklıma gelmeyişine, canımın istemeyişine ben de şaşırıyorum zaman zaman 😅 sandıgımız kadar zor değil gerçekten.